Situació greu i/o urgent
900 61 00 61
Passat el moment crític, una vegada que has sigut atés, la teua empresa contactarà amb nosaltres perquè el vostre gestor personal de FREMAP vos indique com hem d'actuar a continuació. Contacta amb FREMAP
Primer atendre't mèdicament:
- Informa al responsable de la teua empresa sobre el que t'ha ocorregut.
- El teu responsable triarà el centre assistencial de FREMAP més pròxim. Xarxa de Centres
- El teu responsable complimentarà el volant de sol·licitud d'assistència

.
- El teu responsable procurarà que acudisques a atendre't mèdicament acompanyat i documentat
I si tens algun dubte contacta amb FREMAP
Una vegada atés:
- El nostre metge et donarà totes les explicacions relatives a la teua lesió.
- El nostre metge també et donarà el justificant d'assistència.
- Hauràs de lliurar una còpia del justificant d'assistència en la teua empresa.
- La teua empresa contactarà amb nosaltres perquè el vostre gestor personal de FREMAP vos oriente sobre els passos a seguir. Contacta amb FREMAP
- El teu gestor personal de FREMAP t'informarà i orientarà sobre quant necessites. Contacta amb FREMAP
Informació sobre documents PDF: Per poder visualitzar correctament els arxius PDF és necessari que tinga instal·lat el programa Acrobat Reader
d'Adobe.